tisdag 17 november 2009

Wuaaah say hello to a shoppingspring

Jag och victor var på stan idag, mysigt o gå tillsammans. Jag älskar han så otroligt mycket och jag är glad at5t jag för första gången faktiskt är kär och är med nån som behandlar mig bra ( då menar jag inte att jag får saker) det handlar mer om respekt, som för mig betyder massor, speciellt när jag får det från den jag älskar. Varför har alla affärer massa kläder när man inte har ett endaste öre? eller inte mycke ören iaf? Men vi fick nog med oss lite saker hem efter vi skrapat till lite pengar hihi :)
Ni vet dom där tofflorna jag visade, gick o provade dom, och den minsta storleken var 36/37 = för stora :( Victor va så söt för han fick nämligen hjälpa mej på med skorna hihi :$ Jag kan inte böja mig får så ont. Och fy va klumpig jag har börjat känna mig.. Kommer ni ihåg att jag skrev att jag ville skriva en bok? Jag undrar fortfarande om jag vågar blotta min själ på det sättet. Jag får se. Men NU älsklingar ska ni få se vad jag har köpt. Och jag måste bara säga att rökelsen jag köpte, asså! DEN LUKTAR GUD! :') jag älskar rökelser. Tina du ska få en av mej för dom lluktar verkligen ÄKTA. fast du kanske inte tycker de mih :)
Är så glad över dagens inköp, victor blir nog lite smått galen när jag köper massa saker till hemmet eftersom vi har olika stil i inredning, eller mjah. Kan killar ens inreda? Iaf, Allt är ju inte irodninggjort här hemma. Men vi börjar få våran sammansatta stil nu. Skönt. Han får faktiskt vänja sig vid mina inköp till hemmet. Han älskar det nog innerst inne :)





















2 kommentarer:

Tack för kommentaren hjärtat