söndag 15 november 2009

Vad händer ikväll?

själv har jag satt mej ner för att rita :D Gick igenom lite saker här hemma och märkte att jag faktiskt har lite pennor o papper, så kul o rita! så jag tänkte rita nått som jag ska rama in till pyrets rum sen. Ingen idé o göra iordning det nu för att dom ska nämligen renovera vårat hus i samma veva som bebbe kommer. trist, men sen är de rent o fräscht. känns lite sisådär o bo i en barack första tiden. Bor hellre i Towes förråd. Har du något förråd towe? Njahe, om jag ska sätta mig ner och rita lite. Nån som kan komma med förslag på vad man kan rita? Ritade heffaklumpen :') Så jävla söt. Men svårt att rita faktiskt. Man känner att man inte ritat på länge och då menar jag lääääääääänge. Så Vad tycker du är fint och "barnsligt" som man kan ha i bebes rum? ska nämligen rama in det sen och min fantasi är inte så bra. Så snälla säg nått! Här nedan kommer bilder på min heffaklump :) mjihi


Asså Towe. Heffaklumpen och Wille&Wiggo är ju ASlika. Kolla kinderna!

2 kommentarer:

  1. Katten Sylvester är ju sjukt söt =P Det är nån seriefigur typ =)

    SvaraRadera
  2. haha! Jaa jag har ett förråd! skit snyggt ^^ :P
    nee men ni får faktiskt nappa på vårat förslag om att skaffa hus med oss! :D

    SvaraRadera

Tack för kommentaren hjärtat