tisdag 17 november 2009

Jag & Carolina (syster) drog hem till Patricia -äldsta syster- och tracka henne lite :) Satte mig och myste med min lilla pingla, Nicole.
Jag & Min äldsta systerdotter Melanie


Nicole hittade en leksak hon älskade, den pep o hade sig :)


Carolina och nicole leker :) mihih. De va kuligt idag tycker jag. Har blivit så dålig på o skriva, i början skrev jag bara i min blogg. Nu, tjah vad gör jag nu? Funderar på o lägga ner den, lixom. Vet aldrig vad jag ska skriva om och ibland blir jag för, lixom.. Intim? Heter de så? Skriver mycke om mina känslor och de blir för personligt känns det som. Men jag vet inte. Ska lägga mig ner och mysa med min man nu. Tvivlar starkt på att jag kommer somna men victor får fixa d ;)
d löser sej allti.. iaf, Pusspusspussspusss

2 kommentarer:

  1. Tack för en hel underbar dag:)Jag är helt slut i kroppen nu blir det sängen.Och lär väl bli väckt av alla jävla maskiner kl07.00 i morgon så bäst att passa på att sova några timmar/Carro

    SvaraRadera

Tack för kommentaren hjärtat