lördag 14 november 2009

buchaka!

Varit hemma hos syster och lekt lite med barnen, supermysigt. Älskar dom. Melanie Angelina & Nicole. mina små änglar :) snart får man en egen också. Börjar längta väldigt mycket har så ont i ryggen och känner mig tung. Har märkt att jag går lite bakåt med kroppen försökte sträcka på mig men kändes nästan som ja skulle tappa balansen och stupa framåt haha.. läs detta då ; jag blir inte skrämd av influensan. Jag menar. Allt kan hända. Tänk om en dinosaurie kommer och flåsar på ditt fönster imorgon bitti när du vaknar? HAHAHA, jag höll på att sjunka av stolen av garv. Hon är ju så sjuk! Hahaha http://www.Twinmomtobe.blogspot.com. Men det är sant, hon har valt att inte vaccineras och folk hackar på henne för det. Jag tycker det är ens eget val och som vi säger ; Jag respekterar ditt beslut, respektera då mitt..
Njahe, om man ska ta o lira lite Sims 3 nu.
I LOVE THE SIMS <3

1 kommentar:

  1. Dinosarier är very dangerous... :O
    Man vet ju inte vad som kan hända. :P
    Åt båda hållen desutom, vafan, kanske är det jag och mitt val att inte vaccineras som är galet?
    Men alla säger att om man inte vaccineras så kommer man dö eller bli smittad. Jag testar att vara utan. Så nu får vi se om jag dör då.
    Men som sagt, allas val är okej, ingen ska bli påhoppad med ett GÖR DET eller GÖR DET INTE.
    Man väljer själv.

    För om det nu skulle vara så att en dinosarie flåsar på fönstret imorgon bitti, då är det skitesamma om man tagit sprutan eller inte.

    :) Pusspuss

    SvaraRadera

Tack för kommentaren hjärtat